marți, 19 iulie 2011

O Zi...la strand

Duminica...ma trezesc de dimineata si imi dau seama ca este duminica,ca m-am trezit ca un om normal,fara sa-mi tremure perna de la alarma telefonului pus pe manner mode ...familia inca dormeau,eu inca leveneam si ma gindeam,ce faci duminica?...ce faceam noi intr-o duminica de vara,vacanta,nimic de facut?...LA STRAND ....asa ca l-am luat pe Rion de o aripa,el deja chiuia,am sunat-o pe Diana sa-mi imprumute si pe copilul ei ,l-am luat si pe Eric de o aripa si ne-am dus la strand...
 ..la strand...vb vine...
 ...Rion cum am ajuns direct in bazin...
...Eric deja il astepta pe Rion sa-l impuste...
 ...s-au impuscat...
 ...pina s-au plictisit..
 ...asa ca s-au gindit sa nu piarda ocazia...
 ...sa faca team si sa impuste pe inamicii din piscina...
 ...au iesit invingatori...


 ...au iesit numai o clipa sa prinda puteri...


 ...si au luat-o de la capat...



...si am fost atit de obosita incit nu cred ca am sa ma mai trezesc duminica dimineata ca un om normal...uf...

Niciun comentariu: