miercuri, 30 iulie 2008

Prietena mea....

.....Cred ca in viata daca ai un singur prieten adevarat te poti numi un om fericit ... Dar..uneori...chiar pe acei prieteni adevarati ii respingem de langa noi pentru ca incearca sa ne spuna adevaruri care uneori dor..pentru ca au curajul sa ne infrunte atunci cand ceilalti ne fac pe plac.....E mult mai placut sa-ti spuna cineva cat esti de bun, de frumos...cata dreptatea ai...cat de bine iti vin hainele pe tine...decat sa-ti spuna verde in fata ca uneori exagerezi...ca ai gresit facand cutare ...ca ar mai trebui sa faci un pic de gimnastica fiindca burtica ta a cam luat proportii...ca nu ai dreptate judecandu-l pe X sau pe Y prea aspru...si multe alte obiectii pe care un om care-ti este aproape isi permite..Si de aceea am ales azi aceasta fraza citita intr-o oarecare carte dar de care mi-am adus aminte gindindu-ma la prietena mea...Pentru ca ne permitem sa ne spunem orice obiectie ,fara ocolisuri si fara teama de a ne pierde prietenia...Si eu sint un om fericit...pentru ca o simt intotdeauna linga mine ...

Un comentariu:

Sabina spunea...

Hihi...Merci pentru aceste randuri!
Foarte frumos ai scris:*